Quooker service

Problemer?

Hvis Quookeren din blinker eller du opplever en feil, følg guiden vår som vil løse de fleste problemer

Finn ditt serienummer

Kjøp CO2-flasker

Veiledning i installasjon

Registrering og garanti

Ofte stilte spørsmål

Kontakt oss

Ofte stilte spørsmål

Fungerer CUBE med min Quooker?

Alle kraner og beholdere for kokende vann som Quooker selger nå fungerer med CUBE, ettersom de har W, R eller T i serienummeret.

Kan jeg installere Quooker selv?

Ja. Quooker leveres komplett og med monteringsveiledning, så du kan enten installere den selv eller få en rørlegger til å gjøre jobben.

Bruker Quookeren mye strøm?

Nei, en Quooker bruker ikke mye strøm. Beholderen er vakuumisolert og bruker derfor mindre enn 10 W i dvalemodus (standby).

Hvor trygg er Quooker-kranen?

Alle Quooker-kranene er utstyrt med en barnesikret trykk og drei funksjon, så det kokende vannet ikke kan slås på ved en feiltakelse. 

Garanti

Vi gir deg to års garanti fra installasjonsdatoen hvis du registrerer Quookeren din. Samtidig kan vi hjelpe deg raskere hvis du senere har behov for service.


SWOP

Hvis du trenger service på beholderen din, kan du med vårt SWOP-konsept bytte til en nyrenovert beholder, som vi selvfølgelig også gir garanti på.

Veiledning for installasjon i video

Veiledning for installasjon i tekst

Trenger du fortsatt hjelp?

Skriv til oss

Få den mest effektive hjelpen ved å fylle ut kontaktskjemaet vårt. Skjemaet hjelper deg med å beskrive problemet og sørger for at vi får all nødvendig informasjon.

Ring oss

Hvis du har et presserende behov for hjelp, kan du også ringe oss. Husk å ha serienummeret ditt klart. Telefonene er åpne mandag-torsdag 9.00-16.00 og fredag ​​10.00–15.00.

Mangler du noe?

Her finner du hjelp hvis din Quooker blinker eller har problemer:

Oversikten over ofte stilte spørsmål (FAQ) har svar på det meste:

Hvis nettstedet ikke løser problemet ditt, vil vi gjerne høre fra deg: