Quooker service
Trenger du hjelp?
Trenger du et raskt svar på spørsmålet ditt?
Har du et problem med Quooker-systemet? Følg guiden vår som vil løse de fleste problemer.
Ofte stilte spørsmål
Fungerer CUBE med min Quooker?
Alle kraner og beholdere for kokende vann som Quooker selger nå fungerer med CUBE, ettersom de har W, R eller T i serienummeret.
Kan jeg installere Quooker selv?
Ja. Quooker leveres komplett og med monteringsveiledning, så du kan enten installere den selv eller få en rørlegger til å gjøre jobben.
Bruker Quookeren mye strøm?
Nei, en Quooker bruker ikke mye strøm. Beholderen er vakuumisolert og bruker derfor mindre enn 10 W i dvalemodus (standby).
Hvor trygg er Quooker-kranen?
Alle Quooker-kranene er utstyrt med en barnesikret trykk og drei funksjon, så det kokende vannet ikke kan slås på ved en feiltakelse.
Trenger du fortsatt hjelp?
Skriv til oss
Få den mest effektive hjelpen ved å fylle ut kontaktskjemaet vårt. Skjemaet hjelper deg med å beskrive problemet og sørger for at vi får all nødvendig informasjon.
Ring oss
Hvis du har et presserende behov for hjelp, kan du også ringe oss. Husk å ha serienummeret ditt klart. Telefonene er åpne mandag-torsdag 9.00-16.00 og fredag 10.00–15.00.
Veiledning for installasjon i video
Veiledning for installasjon i tekst
SWOP
Hvis du trenger service på beholderen din, kan du med vårt SWOP-konsept bytte til en nyrenovert beholder, som vi selvfølgelig også gir garanti på.
Mangler du noe?
Her finner du hjelp hvis din Quooker blinker eller har problemer:
Oversikten over ofte stilte spørsmål (FAQ) har svar på det meste:
Hvis nettstedet ikke løser problemet ditt, vil vi gjerne høre fra deg: